8 Eylül 2015 Salı

Gül kurusu tonlarında kolay makyaj uygulaması

Yaparken bu kadar beğenebileceğimi düşünmediğim, ancak bitirdikten sonra çok beğendiğim bir makyaj oldu. Olaylar tamamen spontane gelişti :) Sizi fazla sıkmadan kullandığım ürünlere ve nasıl kullandığıma geçiyorum:

Göz makyajıma önce Mac Paintpot Painterly ile baz oluşturarak başladım. Bh Cosmetics Galaxy Chic far paletimdeki Aphrodite rengini tüm göz çukuruma uyguladım ve dağıttım. Göz kapaklarıma da yine aynı paletin Mars rengini uyguladım.

Pastel'in diplinerıyla orta boyutta bir eyeliner çektim. Ardından göz altı morluklarımı kapatmak amacıyla Maybelline Fit Me kapatıcı uyguladım.

Son olarak Chanel'in Le Volume de Chanel maskarasını kirpiklerime uygulayıp göz makyajımı bitirdim.

Hava yine, her zamanki gibi çok sıcaktı bu nedenle fondöten ve türevi ürünler kullanmadım. Yüzüm aşırı terliyor bu yüzden sürekli kontrol etmem gerekiyor bunu yapmaya üşendiğim günlerden biriydi. Sadece Solante Tele-Rubor spf50 güneş kremimi uyguladım.

Son olarak, dudaklarıma Mac Ruby Woo ruj uygulayarak makyajımı tamamladım.

Toplu saça çok yakıştırmış olsam da açık saça pek yakıştıramadım en azından bende güzel durmadı.





Gördüğünüz gibi ikinci kolajda tam bir Rezzan Kiraz'ım :)

Ayrıca bu makyaj basic bir stilde bile aşırı durmuyor. Renkler zor renkler gibi görünse de bir beyaz bluz bir etek ile kombinlemek bile mümkün





Kendi adıma çok beğendiğim bir uygulama oldu, siz de beğendiyseniz uygulaması çok kolay bu makyajı sonbahara taşıyabilirsiniz :)

Sevgiler,

Ece

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
https://www.freelancer.com/affiliates/ecerusen