9 Eylül 2015 Çarşamba

Bvlgari Jasmin Noir EDP incelemesi



Bvlgari Jasmin Noir EDP nasıl? Sonbahara uygun hangi parfümü seçmeliyim? Seksi ve etkileyici bir sonbahar parfümü önerisi istiyorsanız yazımı okumaya devam edebilirsiniz.

Bvlgari kokuları genelde tercihim olmazlar. İlk koklayışta beni etkileyen bir Bvlgari parfümü koklamamıştım. Ta ki Bvlgari Jasmin Noir'yı koklayana kadar.

Bu kokuyla tanışıklığım seneler öncesine dayanır. Hayran kalmıştım ama tenimde aynı etkiyi yakalayamamıştım hiç. Tenim, içindeki tüm etkileyici notaları göz ardı edip, tamamen çiçek kokusunu öne çıkardığı için başkasında koklamaya bayılmama rağmen alamadım. En son geçen gün tekrar bir deneyeyim dedim ve sonunda o etkiye ulaştım. İstek listeme girmiş oldu haliyle.

Koku şişeden kokladığınızda gizemli bir yasemin kokusu. Bademin hafif acılığı ile, amberin o sıcak kokusu, tonka fasülyesinin o keskin havası, çok çok hafif bir paçuli, gardenyanın ağır kokusunu kesmişler ve kendi içlerinde harmanlamışlar. Kokular tenden tene değiştiğinden, sadece benim tenimde nasıl durduğunu anlatacak olursam ilk sıkışta badem ve yasemin kokusu yayılıyor. O koku kendini uzun süre muhafaza ettikten sonra yavaş yavaş yerini odunsu notalara bırakıyor amber tatlılığı eşliğinde. Bu süre zarfında çevrenize deli gibi yayılıyor bu arada :) Ben gideyim kokum arkamda kalsın diyorsanız ilk tercihlerinizden biri olmalı yani. Kalıcı bir parfüm mü? Kesinlikle. Ertesi güne kadar kokusu kalıyor. İlk hali kadar buram buram kokmasa da o sevdiğiniz halini koruyor.

Tamamen kadınsı, bir yandan gizemli ve karanlık, benim fikrime göre seksi, özgüven sahibi bir koku Jasmin Noir. Yoğun kokulardan çok hoşlanmıyorsanız gece parfümü olarak da kullanabilirsiniz. Emin olun kullandıkça ve iltifat aldıkça sevmeye başlayacaksınız.

Ben parfümü Sevil'in online satış sitesinden aldım. Belli bir miktarlık Bvlgari parfümü alanlara, Omnia serisinin 3 kokusunun mini boyu hediyeydi. Onlar için ayrı bir post hazırlayacağım, benim zevkime uymuyorlar ancak kötü kokular değiller.


Sevgiler,

Ece

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
https://www.freelancer.com/affiliates/ecerusen