27 Mart 2016 Pazar

Lola Bomb Strawberry Daiquiri Lip Balm



Merhaba,
Bugün sizlere Lola Bomb'ın tatlış bir dudak balmından bahsedeceğim.
Lush yokluğunda beni çok sevindiren bir keşif oldu Bomb Cosmetics'in Türkiye ayağı olan Lola Bomb. 

Burada bahsettiğimiz fuarda edindiğim Strawberry Daiquiri adındakı isimli lip balmını aldığımdan beri deniyorum, sıra geldi düşüncelerime.
Çilekle ilgili her şeyi seven biri olarak her ne kadar diğer muhteşem kokulu lip balmlarını beğensem de kaçarım olmadan Strawberry Daiquiri'yi tercih ettim. Strawberry Daiquiri benim favori kokteyllerimden biridir, başka ne olabilirdi ki! 

Strawberry Daiquiri dudak balmının tadı tam olarak çilekli kokteyl gibi, koklarken de dudaklarımdayken de yapay koku ve tat gelmiyor, daha ziyade içinde bir dilim lime olan çilekli kokteyl içmişim de tadı dudaklarımda kalmış gibi, çilekli daiquiri de tam da böyle bir içecek; adı çok yerinde olmuş.

Gelelim beni en heyecanlandıran kısma.
Dudakları çok kuruyan çatlayan bir insan değilimdir, o kısmı yüzüm ve ellerim üstlenmiş sanırım; fakat son 2 senedir mat rujlar, likit mat rujlardan başka bir şey kullanmaz olunca dudaklarımda kuruluk baş göstermeye başladı. Gece yatarken çok sevdiğim Neal's Yard Remedies Wild Rose Beauty Balm yüz balm'ımı dudaklarıma da sürerek bu kuruluk ve çatlamaları tedavi ediyor olsam da, konu gün içinde dudak balm'ı kullanmaya gelince işler biraz tıkanıyordu.

Cremesheen gibi kremsi rujların parlaklığına bile çok az tahammülü olan bir olarak dudaklarımı hem mat hem de nemli tutmam oldukça zor; çünkü altına uygulandığında dudakta parlaklık yapmayan, mat rujların yapısını değiştirmeyen bir balm bulamadım. Bir süredir bunun arayışında biri olarak bu işi yerine getirecek bir balm çeşidini araştırmalarıma ve para harcamalarıma rağmen bulamadım. Bir dudak balmına da fahiş fiyatlar vermek gibi bir arzum yok ve olmayacak.

İşte bu noktada hiç aklımdan bile geçmiyorken Lola Bomb hızır gibi yetişti. Strawberry Daiquiri dudaklara uygulandığında hiçbir şekilde parlama yapmıyor, dudaklarınız sadece nemli görünüyor; ıslak veya yağlı değil. Daha da güzeli mat rujlarınızın yapısını bozmuyor, değiştirmiyor, kalıcılığını azaltmıyor; yine de dudaklarınızın kurak çöllere dönmesini başarıyla engelliyor. Hem normal rujlarda hem de likit mat rujlarda geçerli bu işlevi. Hatta sürülmesi zor, homojen dağılmayan tebeşirimsi mat rujlarınız varsa (mesela Mac Sin -_-) bu güzellik o rujları daha kolay ve daha homojen kullanmanıza zemin oluyor. Sadece bu bile tekrar tekrar almama yetecek kadar güzel ve önemli bir özellik benim için.






Yapı olarak oldukça katı, parmak veya fırçanızı dokundurduğunuzda  kavanozda duran formunda çökme dağılma gibi durumlar olmuyor, parmağınızın veya dudak fırçanızın hareketleriyle ısınıp hafifçe yumuşuyor ve dudaklara kolayca uygulanıyor. Dudakta ağırlık yapmıyor ve yeme içme sonrası dudaktan tamamen kaybolmuyor hafif bir katman olarak varlığını ve nemini hissediyorum.

Strawberry Daiquiri bugüne kadar kullandığım en nemlendirici dudak balmı değil, fakat benim aradığımda da bu değildi. Çatlamış dudaklarınızı tedavi etmez fakat hafif çatlak dudakları yumuşatır, dudaklarınızın çatlamasına engel olur. Çok çabuk çıkmadığı için sürekli yenileme ihtiyacı da duymuyorsunuz. 

En büyük artıları bana göre yapay ve rahatsızlık verici yoğunlukta koku tada sahip olmaması ve mat rujların altına rahatlıkla kullanılıp onların yapısını duruşunu kalıcılığını bozmaması. 

En büyük eksisi spf içermemesi bence, benim dudak ürünlerinde ısrarla aradığım iki özellikten biri bu! (diğeri parlama yapmaması, anladınız zaten :) ) 






Bir diğer eksikliği stick formda olmaması olabilirdi fakat bu konudaki mırın kırın etmelerim yapısının katılığından ötürü kavanozdaki formunun bozulmadığını görmemle geçti; üzerine biraz alkol döküp temiz bir peçeteyle silerek rahatlıkla dezenfekte olabiliyor. Parmaklarımı kullanmaktan hiçbir zaman hoşlanmadığım için kenarda duran bir açılır kapanır dudak fırçasını bu ürüne atadım ve bakteri üremesi ile ilgili sıkıntılarım da geçmiş oldu. 

Ayrıca kapağı oldukça sağlam ve kenarlarda birikme veya kir toplama gibi sıkıntılar yaşatmıyor.

Kısacası bu ürün benim çok sevdiğim ve bitirdiğimde muhakkak alacağım bir ürün oldu. Sizin de bir lip balmda aradıklarınız benimle aynı doğrultudaysa gönül rahatlığıyla önerebileceğim bir ürün. Tabii başka bir ürü aromada çeşitleri de var ve hepsini koklamış biri olarak hepsi harika kokuyor diyebilirim. (Diğer favorim karpuzlu olanı.)

Markanın bu ürünü ve diğer ürünlerini www.lolabomb.com'dan inceleyebilir ve satın alabilirsiniz.
Benim listemde ilk sırada Ece'nin yazdığı Lemon Sherbet dudak peelingi var. İsterseniz ona da buradan ulaşabilirsiniz
Lola Bomb Lemon Sherbet Lip Scrub


Yaz gelse de sahil kenarında Strawberry Daiquiri balmım ve Strawberry Daiquiri kokteylimle havanın tadını çıkarsam.

Umarım bu yazı hoşunuza gitmiştir,
Kendinize iyi bakıyorsunuz,
Öpüyorsunuz.

Zeynep





2 yorum:

  1. Strawberry Daiquiri yazınca yazının kalanını okumaya gerek duymamıştım aslında (ba-yı-lı-rım!) fakat devam ettikçe şu mat etkiyi de gördüm; tamamdır dedim. Nisan ayı alışveriş listesine bu ikiliyi de ekliyoruz ve pambıh gibi dudaklarla hayatımıza devam ediyoruz mihihi :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Tam olarak ben de aynı safhalardan geçtim :) ismi kokusu tadı derken mat rujların yapısını bozmadığını görünce direkt makyaj çantama attım ve hiç ayırmıyorum, sen de severek kullanırsın umarım :) Sevgiler! xx

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
https://www.freelancer.com/affiliates/ecerusen